sonsuzmasalim Canım herkesin acı çekme eşiği farklı olabilir benim artık doğumumun yaklaştığı an sancıyı çok hissettim ondan öncekilere dayanıyorsun zaten. Mutlaka sancının geldiği an burnundan nefes alıp ağzından ver ben pilates topunda zıpladım ebeler çok yardımcı oldu bu konuda