zeynep50_ melossss2906 amin inşallah seninki de sağlıcakla gelir kucağına alırsın inşallah şimdilik keyifli biraz bel ağrım oluyor o kadar bende sende var mı
melossss2906 zeynep50_ evet arada oluyor özellikle çok ayakta kalınca. Sadece akşamları yedikten sonra midem de aşırı şişlik oluyor canım
edis22 Mucizee80 Mrvsmt2502 Son adet tarihine bakılarak değil ilk başlarda beta değerine göre hesaplanır geç döllenme olabilir çünkü melossss2906
ipos Hamileliğiniz ilk 2 haftasında bebek zaten yoktur. Bebek 3. Hafta ve sonrasında oluşur. O yüzden son adet tarihinize göre hesaplanır hamilelik. Eğer ki geç döllenme vs varsa doktor size son adet tarihi olarak söyleyeceğiniz yeni bi tarih verir zaten
Mrvsmt2502 edis22 ay hanımefendi işte betadan hamilelik haftası anlaşılmaz diyorum hala iddialaşıyorsunuz. Doktorsunuz herhalde. İlk kızımda 4 haftalıkken betam 41 di ikinci gebeliğimde yine 4 haftalıkken betam 1800 dü . Ee anlaşılıyor muymuş?
isimsizdir melossss2906 2 haftalık falan hamilesin benm 3000 kudurdu doktor 3 haftaliktir 4te göreceksin demişti sende hemn hemen 3 falan varsın doktor söyler yine
melossss2906 isimsizdir 5+1 günlük dedi ve kese göründü 10 güne bebeği ve kalp atışını görebiliriz dedi
Mrvsmt2502 melossss2906 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰 şu haftalıktır bu haftalıktır diyen chillere inanmayın lütfen kendi değerleriyle kıyaslayıp biz doğruyu söyleysekte anlamıyorlar 😃
melossss2906 Mucizee80 5+1 günlük dedi doktor ve keseyi gördü bebeği kalp atısını 10 gün sonra görürüz dedi yine yorumunuzu beklerim beni motive etmiştiniz dün🥲❤️
Mucizee80 melossss2906 çok sevindim adınıza sağlıkla kavuşun inşallah erken olduğu için kalp atışı olmaması çok normal genelde 6. Haftadan sonra duyuluyor ben 5+6 da gtmistim kese ve bebegi oluşturan yapılari gördüm 8 gün sonra gittiğimde kalp atışını duymuştum