melossss2906 çok sevindim adınıza sağlıkla kavuşun inşallah erken olduğu için kalp atışı olmaması çok normal genelde 6. Haftadan sonra duyuluyor ben 5+6 da gtmistim kese ve bebegi oluşturan yapılari gördüm 8 gün sonra gittiğimde kalp atışını duymuştum