Kızlar yumurtalama günüm 20 eylüldü. 19 unda hastaneye ara kanama sebebiyle gittiğimde kan testi yapıldı hamile değildim. Adet tarihim ise 3 ekimdi her ay gününde olurdum ama 2 gün gecikince dayanamadım erken gebelik yaptım pozitif çıktı ikinci çizgi tam kırmızı olmamakla birlikte netti. 7 ekim hastaneye gittim beta bakıp ultrason sonra bakcaz dediler o gün 747 çıktı
9 ekimde tekrar verdim 2242 cıktı daha sonra doktor yerinde yoktu gorusemedik. Pazartesi gideceğim sizce kaç haftalıktır