Gzmerdm gokceee bizde 21 artı 5 teyız kızımla ama doktor bugunku kontrolde ıkı hafta sonraya verdı net gorebılmek ıcın bende sabırsıslanıyorum bıran once bakaın dıye ama
gokceee Gzmerdm çok grç değilmiiii yaa ben 17 yim tam net değil deyince çevremde herkes şoka giriyooo
Asl91 gokceee 19+6 benim de kız bebek olduğu söylenmişti, birkaç haftadır hareketlerini hissediyorum ama ara ara sürekli değil. Ben hamilelikten önce başladığım folik asidi hiç bırakmadıö hala devam ayrıca multivitamin de kullanıyorum başından beri.
mom02636 gokceee 17+2 olduk bizde ikinci kez erkek annesi olucam insallah 😊 içimde karınca dolaşıyormuş gibi hissediyorum ara sıra suan sadece imom ve devit3 kullanıyorum 22.haftada detaylı ultrason yaptırıcaz 😊
gokceee mom02636 allah hayırla aldırsın inşsllah kucağınıza decavit güzel bi vitamin sanırım çok duyuyorum adını
Canlarim Bende 20 +4 oldum cinsiyetimiz erkek 3 cü erkek geliyor hayırlısıyla ferrum ve omega kullanıyorum ve tabiki inelerimiz 😔cok şükür kötü günler geri kaldı ve hayırlısıyla dogumun bayramda görünüyor hareketlerini cok şükür hissediyorum heppinize hayırlı dogumlar sağlıkla gelsin kuzucuklar inşşşlhh💙💙💙
AlininAysesii Bebekim123 Detaylı için en uygun zaman 22. haftanın sonu, ben o zaman gireceğim daha girmedim 💙
Tugbaay gokceee istanbuldayım canım Memorial’a gidiyorum detaylı ultrasonu 9 şubatta yaptırıcam aynen kızlar cogunlukta🙈 Medipolde güzel bildigim kadarıyla
gokceee Tugbaay memorial da ne kadarmış acaba ayrıntılı usg evet güzelde medipol sanki o hastane için çokmuş gibi geldi
BeyzZaA gokceee 20hafta 5 günlük oldu oğluşum hareketleri ilke göre daha kuvvetli sanki vitaminim eksik ama çok ihmal ediyorum içemiyorum
Smsmykla gokceee bizde 19+4 olduk kız bekliyoruz 🙏🏻 Hareketlerini küçük küçük hissediyorum Pazartesi renkli ultrasonumuz var heyecanla bekliyorum bakalımmm🙏🏻😊