gokceee mom02636 allah hayırla aldırsın inşsllah kucağınıza decavit güzel bi vitamin sanırım çok duyuyorum adını
mom02636 gokceee evet ilk oğluma hamileyken de kullandım Doğumdan sonra bebeğe de kullanılıyor 1 yasa kadar biz çok memnun kaldık
gokceee Tugbaay memorial da ne kadarmış acaba ayrıntılı usg evet güzelde medipol sanki o hastane için çokmuş gibi geldi
kuzusunun_annesi Denisss bende 17"haftalikken karıncalanma olarak hissetmeye başladım 18hafyalikken pitpitlari başladı şimdi bildiğin vuruo ❤️ 20+3 günlüğüm