gokceee Esra7261 olsun canm nolcak gebeyiz biz vitaminlerimizi çalan hırsızlar var içimizde bende çok unutuyorum herşeyi bu araaa 😀
gokceee Krispiim16 bende özeldeyim ama devlet ödenekleri azaltmış sanırım eskiden bu kadar pahalı değildi şimdi baya şişirmişler
gokceee Bebekim123 amaaanııın dikkat eeet kiloya daa sonra bu hurmaların birde tırmalaması var dicem ama şimdi de hurma çekebilir canın 😂😂😂
gokceee cck06 ay aynııı herşeyimiz 😂 benim oğlumda 5 yaşındaaa kız dediler bunada ama çok duyuyorum değişmiş blaa blaa korkuyorum tam kız demeye 😀
cck06 gokceee Aynen bende öyle valla elim gitmiyor henüz kaç kişi hediye alıp geldiler korkuyorum değişir diye rabbim bi kız bir oğlan nasip etti inşallah hayırlı evlat olsunlar hepimizin ki:)
Bebekim123 gokceee ahahaaaa😂😂😂😂 valla zaten Doğumdan sonra direk diyetisyen kapısına gideceğiz canım 😄 ay şaka bi’yana aşırı yiyorum hatta annem dahi diyor aynı babası gibi olacak bu çoçuğun boğaz’ı diyor 😂 eşimde gece 3’de kalkıp kuru fasulye istiyorum diye ağlarmış 😂
Bade11 gokceee 19haftaya girdik henüz hareketlerini hissedemiyorum,yada ayırt edemiyorum bilmiyorum 🤗 Demir magnezyum kalsiyum ve haftada 3 gün imom kullanıyorum Kızımız olucak inşallah
gokceee Bade11 benimde magnezyum almam lazım aslında kemik kas ağrılarına çok iyi geliyodu yine bir prenses annesii yaniiii hayırla gelsin hangi şehirdesiniz 😊
NeslihanOner 18+2 olduk kızımız olacak allahın izniyle. Ya ben de bi kaç gündür bi şeyler hissediyorum ama bilemiyorum aynı şeyleri her gün akşam hissedince tamam o diyorum ama hala emin değilim çok çok az çünkü hissetmem.
gokceee NeslihanOner normal daha ama 20 den sonra netleşiyor daha çok muhtemel bebektir o hissettiğin çok minik minik hissediliyor ve sessiz sakin ortamda bence😍
gokceee cck06 ay inşallah yaa ne güzel olur sahidenn rabbim erkeği nasip edip tattırdı birde kız olsa onu tatsak mis gibi olur😘😍
hunilimom gokceee 21+2 olduk bizde kız bekliyoruz 17.haftamda öğrenmiştim biraz hareketli bebiş tekmelerini hissediyorum artık kan ilacı ve magnezyum kullanıyorum
gokceee hunilimom kız kız kııız haziran 2019 bebelerinin büyük oranı kız burdan anladığım kadarıyla hayırla gelsinler hangi şehirdesiniz
hanifeGedikci gokceee zaman hızlı geçiyor.. bende 4. haftada buralardaydım. 20 ler 25 ler uzak geliyordu. şimdi 20 olduk 😍😘