Şahsi fikrim.
Kuzey çok güzel bir isim ama güney güzel bir isim değil okunuş olarak. Miran güzel evet. Sırf kardeşine uyumlu olcak diye saçma bir isim koyulmamalı ki siz kuzey ismini okunuşu güzel diye koymuşsunuzdur zaten yoksa kuzey yön olsrak anlama bakarak koyacak halinz yok. Oyüzden anlama bakmıyorsanızda okunuş güzelliğine bakın bence güney pek güzel değil gibi kuzeye göre. Kuzey ve miran güzel oldu.
Kerem aras çınar mete bu tarz isimlerde güzell.