Seymanurkurt Badehandekuzey kesinlikle Miran ❤️ bnde 18 haftalık hamileyim bizde Miran koyucaz son zamanlarda baya duyulan bir isim oldu Beylerbeyi demekmiş anlamı sağlıkla gelsinler inşallah
Seymanurkurt Badehandekuzey canım kimseye bakmayın içinizden geleni yapın çocuk sizin çocuğunuz milletin ne dediği çokta önemli değil kaba diyenlere inat koyun😀
incimina111 Badehandekuzey yaa benim oğlumun adı da kuzey 2. De erkek isim arıyorum herkes hemen güney koyun diyor 😅 kuzey diye illa Güney mi koyalım demi ama
Beril16 Badehandekuzey Miran ismi çok güzel. Bende çok beğeniyorum. İki oğlum olursa ikincinin ismini Miran koyarım 🥰