MihriiFb hayırlı olsun cnim ben 15 haftalık iken öğrendim kız istiyordum cicili bicili giydiririm diyordum ama bir yanda ilk bebegim ekrek olursa cok guzel abilik yapar diyordum icten içe de erkek olacağını hissediyordum ultrasyon erkek oldgunu fark ettim doktor söylemeden ben sordum erkek mi diye, erkek mi istiyorsun dedi yok oyle hissettim dedim %80erkek dedi 10 gun sonra gittik netleşti.