MihriiFb hahahah☺🌼bende kız istiyorum erkek bebek büyütnekten korkuyorum ilk bebeğim de. Belirtiler erkekti bebek açtı gösterdi ama dr bilemedm dedi. Pipi gibi bi çıkıntı yoktu galba erkek değil kız. Bakalım banu begüm mü yoksa mücahid ekrem mi bakacağız 😀 kızı da erkeğide evlad sevilir ben sadece ilk bebekte erkek büyütmekten korkuyrm eşimn aile tarafnda hep erkek var ve anneleri yaşlanmş başa çıkamayıp. Ondan galba allah ahlakı güzel uslu evladlar versin hepimize. İnş gönlündekine nail olursun 💐🌸🌼🤗