MihriiFb kendimi bir cinsiyete alıştırmadım hatta kız çocuklarına daha düşkün olmama rağmen.Hatta 13.haftada doktor kıza benziyor dedi ama ben pek inanamadım.Çünkü hamileliğimi öğrendiğim günden beri hep erkek geçti içimden,rüyamda erkek bebek gördüm ,elim hep erkek kıyafetlerine vs gitti sonuç erkek.Anneler hisseder diyorlardı doğruymuş😁 38.haftadayız sabırsızlıkla bekliyoruz ama gelmiyor hiçbir belirti de yok.Rabbim evlatlarımızı sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻🤗💕🌸