ozgyrs merhaba bizde 22+1 olduk Kızımızı bekliyoruz nasipse 😊🙏🏻 Ufak tefek zıbın rmzik askısı kutusu mama kaşığı felan aldık şimdilik tam anlamıyla alışveriş için Nisan ı bekliyoruz bizde 😊🥰🙋🏼♀️ Sadece yorulduğumuzda bacak ağrılarımız var bizimde tek şikayetimiz de bu şimdilik bizde 😊😇