ozgyrs Kızlar nerelerdesiniz? 🙃🙃 cinsiyetler nedir? Neler aldınız, ne yapıyosunuz? 😀 Şikayet var mı şikayet ?🙈 benım 23+2 bugun bel ağrım çok fazla. 🥺 Oğluşum olcak inşAllah 🙏🏽🤗
ZeynepSemegirAkkurt ozgyrs merhaba bizde 22+2 erkek bebeğiyiz🥰 benim ağrılarım yok şuan alışveriş telaşına başladık bizde
Haticecinar ozgyrs mrb bende 23+2 haftamdayim kizim olacak insallah ama bel agrim fena tek sikayetim bu. Alisverise subatta baslicaz insallah ebebek indirimini bekliyorum☺
ElifLeyla ozgyrs 23+3 haftalığız bi kızımız olacak inşallah 🥰🥰 henüz birşey almadım daha 🤔🤭 uyku problemi ve ara ara sancılar artı bel ağrısı ama bunlara da şükür🤲🏻
Burhanesrin Slm canım 🙋♀️ben bursadan 24+3 günlük olduk çok şükür benim de oğlusum olacak hayırlısıyla
ozgyrs Haticecinar bende şubatı bekliyorum. Bel ağrım tek şikayetim inan ki cok zorluyor benide 🤗 odasını falan aldım ama daha cok fazla iş var 🙈
Haticecinar ozgyrs gece uykularım yok simdiden bu sekilde artik nasi yaticami sasirdim ya..bende bitek arabasini aldim gerisi insalah subatta ☺
Zeynoveannesi Selam kızlar bende 22+1 oldum 🥰 kızım olacak❤️❤️hareketlerinde çok net hissediyorum bebişimin😍
ozgyrs Zeynoveannesi bende bende. Bi babası hissedemedi 🙈 damar atmasından daha farklı suan su kaynar gibi oluyo tarif edilemiyo 🤗
ElifLeyla Zeynoveannesi Harika bişey değil mi ya o bebiş hareketleri 🥰🥰 o kadar net hissediyorum ki saatleri bile belli ne zaman oynayacağının 😍😍😊😊
Dimple23 Benim kaburgalsrım batmaya başladı o çok zorluyo sonra belime ve sırtıma vuruyo ağrılar ...alışverişe başlamadım sanki hala erken gibi geliyo bana
ZeynepSemegirAkkurt Bende uygun buldukça alıyorum açıkcası bi hastane çıkışı aldım e bebekte indirimde yine
Zeynoveannesi ozgyrs dışarıdan görülüyor bizim tekmeler eşim elini koyunca tekme atmıyor ama yanıma oturuyor karnımı izliyor o zaman görüyor vurduğunu bazı saatlerde çok sert vuruyor mesela şuan ❤️
Haticecinar ZeynepSemegirAkkurt baby care markasi travel sistem 1.000 tl ya aldik antalyadayim ben burdaki bir bebek magazasindan aldik gold renginde.
Dimple23 ozgyrs bilmemki 😁 ....ya benim 4. Gebeliğim sizlere göre daha relaks davranıyorum sanki ...noşacak yaa 1 günlğk iş diyip sıyrılıyorum 😃
ZeynepSemegirAkkurt Haticecinar memnun musunuz bende çok kararsız kalıyorum bebek arabası konusunda indirimleri bekliyorum ama bakalım
zeynephazalnisa Haticecinar bende antalyadayim nerden aldiniz bende düşünüyorum almayi karar veremedim
ZeynepSemegirAkkurt ozgyrs kesinlikle şuan kendimi zor tutuyorum zaten bu arada bi kaç tane hastane çıkışı alanlar var kızlar siz kaç tane alacaksınız
Haticecinar ZeynepSemegirAkkurt daha bebegim doğmadiki ☺ memnun kalip kalmadigimi ozaman soyleyebilirim😊
Esma2424 ZeynepSemegirAkkurt canım ben ilk bebeğimde almıştım bebek arabası çoooookkk memnun kaldım bence almanı tavsiye ederim katlaması açması çookk kolay şimdi ikinci kez hamileyim ve oğlum olacak onda da kullanacağım bebek arabası 🤗☺️