Haticecinar ozgyrs yaa masallah cok guzel bir isim ismiyle yasasin buyusun insallah☺ benim 2.gebeligim 1 oglum var 6 yasinda ismi cinar simdide kizim olacak insallah ona uyumlu olsun die defne ye karar verdik 💟
ozgyrs Haticecinar ikiside harika isim. Bende çınar ismini cok begenıyorum ama ailede oldugu için tercih edemedim😄🙈
Esma2424 ozgyrs merhabalar bizde 23+3 günlük olduk oğlum olacak inşaallah bende alışverişe başlamadım inşaallah şubatta başlıcam🥰🥰
Haticecinar Neslimm evet cok guzel bir isim ismiyle buyusun masallah🤗 benim kizcemin adida abisiyle uyumlu olsun die defne ismine karar verdik.. cinar ve defne🍁🍃
Esma2424 ozgyrs bir çok isim düşündük ama Ahmet in yanına yakışacak isim düşünüyoruz... Siz düşündünüz mü? ☺️
Susuem ozgyrs selaaaam🤗 21+5 oldu benim bebegimde 😍 ankaradayim😊 şikayet hep var ya 😂 birşey almadım ben daha nisanda büyük vurgun yapacağım 😂😂😂
Esma2424 Susuem Nisa’n ayına bırakma allah korusun erken Doğum falan olur ☺️ Yavaştan almaya başlayın bence 🤗
Esma2424 ZeynepSemegirAkkurt canım ben ilk bebeğimde almıştım bebek arabası çoooookkk memnun kaldım bence almanı tavsiye ederim katlaması açması çookk kolay şimdi ikinci kez hamileyim ve oğlum olacak onda da kullanacağım bebek arabası 🤗☺️
Susuem ozgyrs ay o erken doğum meselesi beni bitirdi valla en baştan beri 😂 bi tane 10 lu hastane çıkışı aldım sadece mantıkta şey hani bişey olursa çocuğu eve getirebiliriz en azından 😂😂 bakalım hayırlısı olsun inşallah 😁
Ayseosman ozgyrs evet Can'ım bazen oluyo ama dönmekten zorlanıyorum uyurken genelde akşamları Boğaz'ım kuruyo kollarım uyusuyo bıde ağzımdan su akıyo uyurken oda beyden oluyo bılmıyorum
ozgyrs Ayseosman bende valla bitek sol tarafa yatınca rahatım. Sağa yatınca vuruyo içerden. Rahat edemiyo herhalde. Bide agzım nasıl tatsız oluyo anlatamam🥺 ne yesem böyle
Susuem Esma2424 bilemiyorum ki kendimi erken doğmasın diye sartliyorum galiba 😁 aslında doğru diyorsunuz bakalım neler olacak 😁