ertonunannesi23 zlemceylan 28 temmuzda hamile olduğumu öğrendim 30 temmuzda kimyasal gebelikle sonlandi. Çok üzülmüştüm ama tam 30 Ağustos 1 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim. 10+3 suan🐣❤️
zlemceylan ertonunannesi23 kimyasaldan hemen sonra çok fazla gebe kalan var şöyle şeyleri okuyunca da çok mutlu oluyorum seviniyorum bir yandan da
zlemceylan Gks_01 benimde aynı şekilde oldu. İlk gebelikti insanın çok ağrına gidiyor. Rabbim kimseye yaşatmasın. Ne hayallerle insanlar o testlerdeki çizgiyi bekliyor. Böyle bir şey yaşayacağımı hiç düşünmezdim. Nasip gerçekten de ne diyetim. Ondan öte yol yok
helloandhello zlemceylan evet çok şükür ama kimyasal gebelikten sonra sana tavsiyem hormonlarına baktır özellikle prolaktin olur mı 🌸
zlemceylan helloandhello benim geçtiğimiz ay prolaktin sınırda çıkmıştı bu ay zaten doktor adetinin 3-3. Günü bakalım demişti ama böyle bir şey olunca gidemedim pazartesiye randevum var o zaman gideceğim bakalım 😌
tansugl37 Üzülmeyin her kadın kimyasal gebelik yaşıyor bilmeden. Şahsen ben 1 düşük 2 kimyasal yaşadım şimdi 12 haftalık olduk. Sağlıklı gebelik devam eder sağlıksızı vücut atar bu iyi bişey.
zlemceylan tansugl37 evet öyle demek ki nasip değilmiş bir sonraki aylarda inşallah 🙏🏼 sizi de çok tebrik ederimm 🥰❤️
helloandhello zlemceylan olur olur hiç kafana takma bak gör olacak ❤️ çok çok sagolun tez zamanda inşallah sizinde olur 🌸🌺
likapaa53 zlemceylan ya ben şimdi gördüm bide sana pik sordum canım yaa 🥲 Ama burda çok denk geldim kimyasaldan sonra diğer ay hemen hamile kalan inşallah öyle olur canım💖
zlemceylan helloandhello amin inşallah biraz akışına bırakmayı düşünüyorum bu süreç insanı gerçekten yıpratıyor inşallah nasip olur canım benim çok teşekkür ederim bu süreçte hep yanımda olmaya çalıştın 🙏🏼♥️🫶🏻
Sevgiiss zlemceylan ya canım çok üzüldüm çok sevinmiştim senin adına . Ama olumlu düşün hem hamile kalabiliyorsun hemde vücudun sağlıksız gebeliği sonlandırıyor . İnşallah önümüzdeki aya 😍
zlemceylan Sevgiiss evet iyi tarafından düşünüldüğünde öyle ne diyeyim sağlık olsun artık nasip başka zamandaymış 😌❤️
Kubraylvc Canımcım kimyasal gebelik geçirdim çok üzüldüm doktorda bu iyi bişey hamile kalabiliyorsun sağlıklı olmayan gebeliği vücut dışarı atıyor dedi ve tekrar adet olmadan arkasına hamile kaldım 💕
helloandhello Kubraylvc aynen banda öyle demişti herkes doktor düşük bile saymıyoruz dedi bazı kadınlar anlamıyormuş bile
zlemceylan Kubraylvc aaa gerçekten mi bende şimdi adet olurum diye bekliyorum ama bir belirti de yok gibi anlamadım test yine pozitif çıkıyor
Nergisim09 zlemceylan canını sakın sıkma canım demkki sağlıklı gebelik değilmiş ve en önemlisi gebe kalabiliyosun çok güzel birşey bu kimyasal gebelik sonrası hemen hamile kalan ve sağlıklı gebelik yaşayan çok insan gördüm eminim ki seninde öle olcak dua et sadece hiç üzülme 🤲🏻😊
zlemceylan Nergisim09 teşekkür ederim evet bu 3. Ayımızdı denemede nasip değilmiş iyi tarafını düşündüğümde gebelik oluşabiliyor buna da çok şükür 🙏🏼 bakalım nasip önümüzdeki aylara
Elif-ada- zlemceylan Çok geçmiş olsun cnm çok üzücü bir durum 10gun önce bende yaşadım Rabbim sagliklisini hayirlisini tekrar nasip etsin üzülme lutfen
zlemceylan Elif-ada- evet yazmıştım sana sen yine de tekrardan bir test yap ben kendim bile inanmak istememiştim sana şimdi kendi durumumda olunca insan gerçekten çok üzülüyor nasip değilmiş ne yapalım sağlık olsun kanama olmasını bekliyorum şu an
edis22 zlemceylan geçmiş olsun nedenini bilmiyorum canım ama tabiki bebek olur. Bir kere kimyasal oldu diye her seferinde öyle olacak diye bi kaide yok. İçin rahat olsun inşallah diğer sefere
zlemceylan edis22 inşallah canım benim sadece döngüm uzun olduğu için biraz daha geç oluyor artık sağlık olsun ne yapalım