zlemceylan Aynı yerdeki 4 gün sonraki sonucum. Çok üzüldüm 😢 Kimyasal neden olur. Kimyasaldan sonra gebelik olur mu ?
Bbk88 zlemceylan vucut her hamileligi kabul etmiyormus rahim sagliksiz embriyoyu vücuttan atıyormus ben de gecirdim doktor sagliksiz olduğu icjn atıyor dedi. Kimyasaldan sonra kaliniyor canınızı hiç sıkmayın hamile kalabildiginizi gosterir kimyasal ben kalamadım tabi ama tüp sorunum var oyuzden kalirsiniz siz çoğu kişide kalıyor 🥰 bir arkadaşım hemen kaldı adet bile görmeden kimyasaldan sonra bana doktor 2 ay ara ver demişti ama vermeyenler de çok
bnnryksl zlemceylan kimyasal gebelik sonrası 2. Ayda ikizlere gebeyim Allahım onunda yerini doldurarak verdi isyan etme asla hep dua et
helloandhello zlemceylan çok geçmiş olsun ilk gebeliklerde genelde kimyasal gebelik oluyor benimde ilk gebeliğim kimyasal gebelikti doktor düşüş olarak saymıyoruz bile dedi hiç üzülme hamile kalmana engel değil 1 ay sonra hamile kalan bile var 🌸
ertonunannesi23 zlemceylan 28 temmuzda hamile olduğumu öğrendim 30 temmuzda kimyasal gebelikle sonlandi. Çok üzülmüştüm ama tam 30 Ağustos 1 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim. 10+3 suan🐣❤️
Seher_blk Canım seni o kadar iyi anlıyorum ki geçen ay benim başıma da geldi insan tam sevinemeden çok üzülüyor ama inşallah önümüzdeki ay gebe kalırsın sağlıklı bir şekilde
zlemceylan Seher_blk umarım inşallah canım gebelik testlerim hep koyu koyu çıkıyordu görünce şaşırdım ben artış olmuştur diye beklerken çok üzüldüm. Kimyasaldan hemen sonra gebe kalınabiliyor mu canım
zlemceylan Bbk88 ben muayene olmuştum her şey iyi görünüyor sadece yumurtalarım fazla görünüyormuştu insanı yıpratan bir durum gerçekten de Rabbim kimseye göstermesin
Neray Geçmiş olsun, bende kimyasal geçirdim 1 adet görüp hemen hamile kaldım su an 19 haftalık olduk. Rabbim sağlıkla nasip etsin inşallah 💖
zlemceylan Neray aaa tebrik ederim sonrasında ne kadar hamile kalan var ben olmaz diye düşünüyordum 🥹
Bbk88 zlemceylan benimnde fazla yumurtalarim sagliksiz çıkabiliyor işte sagliksiz yumirta denk geldi demek.evet çok haklisiniz ama dis gebelik değil dua edelim ki kanla beraber atıyorsun kimyasalda dis gebelik çok tehlikeli.ama tabi o hayal kırıklığını iyi bilirim😪
helloandhello zlemceylan oluyor hemen arkasına kalan var düşük değil ki kimyasal gebelik cerrahi operasyon bile yapmıyorlar 🌺
mzgn_21 zlemceylan benimde başımdan kimaysal gebelik gecti sonra ki ay vücut toparlansın diye korundum diğer ay gebe kaldım şuan 30+6 haftalığız 😊
zlemceylan helloandhello evet olumlu olarak düşündüğümde tek tarafı gebe kalabiliyorum çok üzüldüm gece çok ağladım. İlk gebelik olunca sanırım kendimi çok inandırmışım. Testlerimde koyulaşmaya başlamıştı dedim beta yükseliyordur. Ama olmadı nasip değilmiş. Artık önümüzdeki aylarda umarım.
zlemceylan helloandhello benimde pazartesi günü doktora randevum vardı o zaman bir gideceğim bakalım hem sorarım 😌
Gks_01 zlemceylan anca kendini böyle avutuyor insan martta bende kimyasal gebelik geçirdim ilk gebeliğimdi 2 gün yataktan çıkmadım çok ağladım ama hayırlısı böyleymiş demekki sağlıksız bir bebek olacağı için gelişimi duruyor ve atılıyor . Hâlâ hayırlı haber bekliyorum hakkımızda hayırlısı canım
Zarifokur zlemceylan canım benim bak gör yakın bir zamanda tekrar hamilesin . İnan hiç üzülme önemli olan hamile kalabiliyor olman öyle düşün sağlıklısınız .
Dilancck zlemceylan Adetin bitince ovulasyon testiyle yumurtlama takibi yap ona gre degerlendr inslalah olur bende ayni senin durumundayim kimyasal gecrdm sehr dsna cktm degerlendremedm kac ay bu ay ovulasyon testiyle yumurtlama takibi yaptim smdi bekliyorum 10 gün snra test yapcam dua edelim brbrmze insallah olur
Iremsvn zlemceylan Aynı durumu yaşadım canım bende çok üzülmüştüm ilk gebeliğimdi ama hiç takma kafana 3 ay bile geçmeden hamile kaldım 10+4 olduk şükür kimyasaldan sonra çok erken gebe kalınıyormuş çevremdeki kişilerde de hep böyle olmuş ☺️
zlemceylan Gks_01 benimde aynı şekilde oldu. İlk gebelikti insanın çok ağrına gidiyor. Rabbim kimseye yaşatmasın. Ne hayallerle insanlar o testlerdeki çizgiyi bekliyor. Böyle bir şey yaşayacağımı hiç düşünmezdim. Nasip gerçekten de ne diyetim. Ondan öte yol yok