Mrvaydn18 güzel çok kişi orda Doğum yapmadığı için rahat oluyormuş fark ödeyip özel oda tutabiliyorsun. Orda muayene vs kaydı olmayanlar da Doğum yapamıyor büyük Doğuma gönderiyorlar gideceksen git güzel sadece ultrason sıkıcı hemen giremiyorsun randevu ama her devlet hastanesi öyle Doğumu lokman hekim düşünüyorum