Mrvaydn18 walla ben ebelerden memnundum evet doktorun gelmiyo doğuma ama aşağıda intörn Dr oluyor acil bişey olmazsa pek karışmıyo ama yinede kontrolü altindasin tabiki. Normal gebelik takibinde de hem sevgi hanım hem Canan hanım gayet ilgililerdi. Bi gidip dene bence kendin karar verirsin zaten. Ben kendimde ebeyim yıllarca özelde çalıştım ama devlet hastanesini tercih ederim her işimde. Dogumu sen yapiosun o odaya girdikten sonra ne özel ne devlet uyumlu olursan her yerde işin kolay