Mrvaydn18 gebelik Şekerim çıktı Keçiören araştırma beni endokrin e yönlendirdi Doğum Nisa’n da 15 gün daha oradayım orda takip edileyim diye. Bitince Elif terzi ye gitmeyi düşünüyorm ama kadın o kadar doluymuş ki Şubat sonuna kadar randevu yokmuş. 3600 tl dediler bana yenidoğan ünitesi varmış. 105 tl de muayene ücreti