Yabe Mrvaydn18 bende Keçiören eğitim araştırmaya gidiyorum doktorum sevgi türe ve inanılmaz memnunum kesinlikle tavsiye ederim
Bussell Yabe canım bende sevgi hanıma gitmek istiyorum ama randevu bulamıyorum randevu almadan sabamdan gitsek sıra alabiliyor muyuz bide 18 haftalık oldum bu haftadan sonra kabul ederler mi ki
Ezqiiarslangoz Yabe bende Keçiören eğitim araştırma hastanesine gidiyorum gayet memnunum doktorumdan da hastaneden de
Nurysf Normalde İstanbul'dayim eşimin işinden dolayı ama ailem Ankara da ikinci gebeligim Keçiören eğitim araştırmaya gidiyorum. İlkinde sevgi hanıma muayene oldum smdi canan hanıma randevu bulmuştum memnun kaldım devam ediyorum. Zaten dogumhanede ağırlıklı olarak ebeler oluyo. İlk doğumda çok şükür bı sorun yaşamadım. Şimdi sıra ikinci bebekte :)
Mrvaydn18 Nurysf yaaa ailem Keçiören eğitim araştırma hastanesinin hemen yukarısında oturuyor o zaman ben de gideyim de bir danışayım ya.
Hulya00 Mrvaydn18 yani doğru olanda bu bence illa bagırıp çağırıyor diye gitmeyecek miyiz hakkımızdan yarrarlanamayacak mıyız herkesin haddini doktorda olsa bildircez yani
Yabe Bussell sevgi hanım çok yoğun bi doktor hastaneden de randevu alabiliyorsun şansını bi dene derim randevusuz bakmıyorlar artık
Seher1707 Canderinsumeltem Mehmet beyhsanoğlu ama hiç memnun değilm bu hafta Türkan dikici ye gidicem öneren çok oldu birde yıldız reis varmış iyi bahsettikleri ama Mehmet beyhsanoğlu mecburiyetten ve hızlı ilerlediği için gidiyor çoğu kişi ters ni doktor
FHKK Seher1707 Bende türkan hanıma gidiyorum canım çarşamba randevum var onda 3lü test yapılcak gerçekten kadın doktorların en iyisi diyebilirim çok sakin çok anlayışlı Allah razı olsun
Cicegiburnunda Hulya00 evet hülya kula. Normal dogum konusunda bir bilgim yok ama bn ilk kez sizden duyuyorum yapılmadığını 😉
Zmerve Cicegiburnunda bende hülya hanıma gidiyordum çookta memnundum ama belli haftadan sonra büyük hastaneye yönlemdiriyolar acil olmadıkçada doğum yapmıyolar ben çok istemiştim orda doğurmayı ama malesef olmuyor kaç haftalıksınz siz şuan
Hulya00 Cicegiburnunda anladım canım Rabbim saglıklıca kucagınıza almayı nasip etsin sezeryan yaptıran bir komşumuz var o sölemişti normale bakmıyolar diye o yüzden sordum
Cicegiburnunda Hulya00 ama bende doğumumu özel de yapicam hulya hanim cok iyi o yuzden kontrollerimi filan ona yaptiriyorum dogumum ozelde olacak sebebi de ozel her zman daha ilgili oluyor bence
Cigdemilkar Cicegiburnunda hangi ozeli dusunuyorsunuz 19 mayis mi bende dikmende oturuyorum o yuzden soruyorum🙈🙈
marven Cigdemilkar bnde dikmende oturuyorum 19 mayisa gidiyorum bastan beri devletle es zamanli olarak ama doguma karar veremedim bi yandan cok istiyorum bi yandan dogum ucreti artmis hmde olasi bi sorunda yetersiz hastane ama doktorum cok iyi ❤❤
Cicegiburnunda FHKK hülya kula cok.iyi bir doktor bende dikmendeyim 29 mayısta o yuzden devlete gidiyorum kontrollere
Canderinsumeltem FHKK sevgi koca gidiyordum canim 3.plk bu sefer değişiklik yapip salim erkaya ya aldim ona da iyi diyorlar
Atarlianne Bende cebeci tıp fakültesine gidiyorum. İlk oglumda memnun kaldm yine oraya gidiyorum. Ama o hastane son zaman gelen hastaları genelde kabul etmiyolar..
Seher1707 FHKK bende perşembe günü gidicem şeker yüklemesi için bakalım ilk defa gidicem çnkü Mehmet beyhsanoğlu soru soramyosn azarlıyor cvp vermiyor
Cicegiburnunda Zmerve coooooook cunku cok hastası var. Ama biz cozduk o işi her hfta internetten sitesine bakiyoruz takip ediyoruz oyle yakaliyoruz😅
Cicegiburnunda Hulya00 Hulya00 amin canimm sagol ben de orda yapmayi hic dusunmedim o yuzden de bunlari hic arastrmadm ama bildigim iyi oldu 😘