Ftmcmc valla canım kimse kimseye azarlayamaz millet canının derdiyle ugraşıyo başhekimliğe çıkar şikayet ederimm tamam kimse şanslı değil özele gidip dogum yapmaya kimsenin maddisi yok ama benim gittiğim hastanede tanıdık ebe hemşire doktor var sıkıntı olacagını kendi açımdan düşünmüyorum benim yanımda başkasına davranırlarsa kendini tutamam yani ben azar vururum kimse kimseyi azarlayamaz izinde verilmemeli