babyiscoming_ önereceğim en önemli şey sorun görürse bebekte doktorun söyleyeceklerini çok fazla kafaya takıp üzülmemen. Yaşadım çünkü büyük heyecanla gidip ağlaya ağlaya çıktım doktorun konuşma bilmezliği yüzünden iki haftamız zehir oldu. Her şey çok güzel geçer umarım 🙏