babyiscoming_ aynen. 😅 Benim oğlan çok hareketliydi 17da dışarıdan hissediliyordu USG de doktoru ittiriyordu cihazı ama şimdi kızçem çok sakin hareketleri belli belirsiz ben anca hissediyorum tek tük USG için kırk takla atıyorum görmek adına 😅 ondan kendim de her girişte tüm tuşlara basıyorum sana da öyle dedim