160721P
Yok benimki suanlik normal gözüküyor 23 ekime kadar beklicez dedi doktor. Tabi o zamana kadar ne olur bilmem. Dün nstye girdim bı tanecik sancım çıktı sadece haftaya Perşembe yine kontrolüm var. Bugün biraz kasık ağrısı çektim sabahtan ama şuan bişey yok.
Sağlıkla sihhatle kucağımıza alalım inşallah ya çok heyecanlıyım 🥰