68pembemavi01 Beyzaylm 13 gün kaldı nasip olursa inşaAllah ama gelmeye niyeti yok benim bebişin de dediğiniz gibi yerinde rahat belli 😂
Sevda_mom Beyzaylm Son 12 gün hiç bir belirti yok karın ağrısı çok var ama 2 gündür regl ağrısı gibi bakalım beklemedeyiz sağlıkla gelsin minnoşlar 🙏😬
Beriugur 160721P lütfenn arttırmayalim. Bugünü saymazsak son 10. 11 olunca kucağımızdq Allah’ın izniyle
Cansu-2600 Feliz Aaaaa erkenmis sağlıkla sihhatle kucaginza alın inşallah biz 38+2yiz şuanda öyle ara ara bel ağrısı karın ve kasık ağrısı oluyor o kadar yalancı sancilar nişanim falanda gelmedi henüz gelicekmi gerçi onuda bilmiyorum 😁
Feliz Cansu-2600 sağlıkla gelsin bebeğiniz❤️ çok teşekkür ederim dualarınız için evet tansiyon kaynaklı erken doğum olacak, artık az kilo alıyor karın çevresinde 8gün gerilik olmuş. Heyecanlı mısınız?🥰