nazel123 Queen_Mom_ benimde pazartesi 40+2 oluyor bugün doktora mesaj attım parça parça nişanım geliyor diye gel bir bakalım dedi
Queen_Mom_ nazel123 nişan geldiyse iyi bari bende hiç bir belirti yok karnım daha çok yukarı çıktı hiç gelesi yok benim bebişin 😢
Echanim Kubraakgn0 Merhaba canım daha gidicem doktora büyük ihtimalle gittiğim gibi suni verirler korkma sende biz güçlüyüz yaparız inşallah 🥰
Kubraakgn0 Echanim İnşallah bakalım tecrübelerini benimlede paylaşmanı çok isterim doğum gerçekleştikten sonra ben sabah 8 de gitmeyi düşünüyorum sonuçta kaçış yok ne kadar erken başlarsak o kadar erken biter gibi 😂
Ruyagibi1 Echanim valla dün gittim evde sancini çek gel dediler siklasinca direk gel dedi doktor evim yakın dedim çünkü hala sancılarım var ara ara ama gidecek acılar değil
Ruyagibi1 Echanim hastane de yatmaktan iyidir dediğin gibi senin sancilarinda gelir bir an önce umarım