Kubraakgn0 Echanim Devlet ama doktorum özel doktoru gibi çok memnunum 😂 hem özele hem devlete gidiyordum bu doktordan çok memnun kalınca özeli bıraktım bende 😂
gizemckrr1 Sabah 11 de doğumum var 9 aylık yolculuğun sonuna gelmiş bulunmaktayım Allah hepinize sağlık sıhhat versin umarım sağlıkla alırsınız bebeklerinizi kucağınıza 🤲🏻
Echanim gizemckrr1 Amin amin inşallah Rabbim seninde yardımcın Olsun sağ salim kavuşursunuz inşallah 🙂