Kizlar merhaba sabah kontrolüm vardı. Bebek bir hafta önden gittiği için şeker yuklemesi yaptırdı doktor iri bebeklerde şüpheleniyorum diye. Etrafında ki herkes tepki gösterdi. Bende istemiyorum ama doktorum öyle diyince korktum yaptırdım . Rahim uzunlugum ilk ameliyatında 45di sonra iki hafta önce 40 bugünde 36 dedi çok iyi dedi ama benim morelim bozuldu her gitmem de kısalıyor. Bugünde bı bel ağrım var anlamadım