Hka_hilal Merhaba bugün kontrolüm vardı geçenki karın gerginliğimi vs çok önemsemedi. Sizlerin söylediklerinden yola çıkarak kendim hemogram,crp ve tit yapılmasını istedim. Birkaç gündür kasık ağrım vardı. Muayenem güzel geçti hamd olsun az da olsa evet enfeksiyon da çıkmış ilaç verdi. Endolü günde iki kere kullanıyordum sanırım su azalması yapıyormuş günde bire düşürdü sonrada bırak dedi tamamen bir dene dedi ama o ilacı pek sevmiştim hiç bırakasım yok 🥹🥲