Denizpak valla inşallah bugün raporum yenilendi. 32’ye kadar bi verdi sonra yine uzatılacak. Şirketim beni çok şaşırttı. Hen 32’de doğum iznine ayrılayım mı diye sordum. Ben bi holdinge sorayım dedi ik, sonra beni aradı. Ayrılma ne kadar rapor verilebiliyorsa versin 37’ye kadar verebilirse çok iyi olur bebeğinle vakit geçirirsin dedi şok oldum. Hayatım boyunca o kadar mobbinge maruz kalmışken hiç beklemediğim bi hamleydi şaşırdım 😅