Huzurluve ördüm kuzum , yani ben önceki oğlumda da kullanmıştım öyle terleten bi yapısı yok zaten yumuşacık bi ipi var, ben genel olarak gece uykularında falan kullanırım diye bide daha çok yatağında süs olsun diye yaptım aslında. Evim doğalgazlı , kalın battaniyelerimizde var 3-4 tane ama yine de elimle yaptığım bişey olsun istedim bide uzun süre kullanılır bence büyük yapılırsa