Beyza58 erken bi haftadasın ve riskli ölçüdesin , bence yaptırmalısın. Devlette kolay kolay yapmıyolar bi arkadaşımın kaybı olmasına rağmen yapılmadı kontrol edicez deyip duruyolar. Özelde yaptırdım ben önlem amaçlı 30bin verdim herşey dahil olarak, bence imkanın varsa bi perinalotogla görüşüp yaptır