Zuluss doktor muayenesine gittikçe doktorun söylediklerine göre temizliğini yapabilirsin mesela ben iki normal doğumda da doktoru dinledim sancın yok dedi net ye bakıldı 37,38 oldu hep doktora uydum şun günlere dikkat et doğum olabilir dedi dediği günden 2,3 gün önce ağdamı yaptırdım çok şükür iki normal doğumda da temizdim hem 40 ı’m da temiz geçti