Zuluss hamileliğimin son haftalarında doktor kontrolümde doğum korkumdan vs bahsettiğimde korkulacak bişey yok burda kakanıda yapacaksın çişini de yapacaksın doğum pis bişey demişti bende ne iğrenç asla yapamam demiştim eşime doğum anında lavman yaptılar normal doğum çok iyi için temizleniyor derken ne demek istediklerini o gün anladım acı bi şekilde 😂 ondan dolayı kılın çok göze batacağını sanmıyorum 😂