Kızımda kan verirken doktorum özellikle aynı hastanede olsun diye vurguladı hep ☺️Çünkü bi dış gebeliğim olmuştu ve riskli gebeliğe giriyordu kızım,özenle takip etmemiz gerekiyordu.Her laboratuvar farklı oluyor.Bence gayet iyi sadece farklı yerlerde verdiğiniz için düzensizlik var gibi 🥰Rabbim kucağınıza almayı nasip etsin sağlıkla