Gizemmm-61 organizasyonda kapı süsü ve içerde de isterseniz süsleme bebek yatağına tül falan takıyolar. Ama bilginiz olsun kendiniz yapmak isterseniz yapamazsınız falan diye ayar çekiyor organizasyoncu yok bi şey yapmayacağınıza dair imza atıyorsunuz falan diye yalan söylüyor kendileri kazanmak için. Kapıya bi tül ve balon koymaya isim falan da yok 1200 tl istemişlerdi benden böyle fahiş saçma bi ücret ödemek istemedim kendim astım kapı (300 tl) süsümü kimse hiç bi şey demedi hemşireler çok beğendi :)