Medarda 36 gün önce doğum yaptım 22bin sezaryen için ödedik. Organizasyona da 2 bin ödedik. Kapı süsümüzü kendimiz getirdik hastane sadece kapı önüne balonlar vs koydu. Ben medarın ilgisinden memnun kaldım bebeğim de küvöze girmişti. Yenidoğan bakım da ilgiliydi çocuk doktoru da ilgiliydi zaten bence artık doğum doktoru dışında hastanenin yenidoğan yoğun bakımı ve yenidoğan uzman doktorları önemli… asla bilmiyordum doğumda öğrendim en önemli kriterler bunlarmış meğer