Sedaerva03 Gizemmm-61 bu durumu tekrardan konuşucam normal doğum isteyen biriyim eşimin zaten normal doğumuma girmesini istemiyorum ama sezeryan olursa girmesini isterdim
Sydaglsen Gizemmm-61 valla önceden biz konuşmadık sormadık bile doktorumuza. Ben ilk doğumhaneye girdim eşim kapısındaydı. Orda ebeye söylemiş ben doğuma girmek istiyorum diye ebede doktoruma söyledi doğumum başlayınca doktorum çağırdı eşimi girdi.
Sydaglsen Gizemmm-61 hastaneye bi şey sormayın bence her şey doktorunuzda bitiyor. O odaya girdiğin an doktorun ne derse o oluyor.
Gizemmm-61 Sedaerva03 bende istiyordum sırf bu yüzden Sakarya’ya gelecektim ama giremeyeceğini söylediler
Sydaglsen Gizemmm-61 evet. Arkadaşım adatıpta sezaryen dogum yaptı eşi doğuma girdi orda. Doğumda eşin girmesini özeller engellemez bence