Bulut54 tüm hemşire ebe doktorumdan çok memnundum Doğum sonrası odamda çok güzeldi ama Ben acilden giriş yaptım o kadar büyük gelişmiş görünen bir hastanenin malzeme kalitesi beni çok şaşırttı. NST çekilecek O lastikler kendinden geçmiş pis lastiklerin sağı solu kopmuş o sancı anında kendim falan tuttum ya da annem eşim falan tuttu göbeğimde kalması için. Acil kısmındaki Odamda duş aldım duşa kabinin Cam kapısı yoktu. Doğumda eşim yanıma girdi kimse bi şey demedi.