Hezem Benim de testlerim negatif ama kasık ağrısı mide bulantısı hepsi var 🤔 geç döllenme olmuş olabilir mi acaba 🤔 bat 11
senatss Hezem ayy o bulantı 3 gündür bende de var çok kötü hatta tuzlayıp salatalık yiyorum deli gibi miğdemi bastırsın diye siğara içen ben içemiyorum tiksindim
eliff__ senatss görüyorum canım çok net bir şekilde görebiliyorum yani ince hafif kıl gibi Kan ver İnşallah hayırlısıyla seninledir
MAHPARE senatss hahahahaha acemiyim idare edin loo 😂😂😂 en son 5. Eylülde adet oldum yanı 4-5 gündür gecikmiş 😂
senatss Hezem yok ya daha Bat 11 o yüzden elimde son erken gebelik testi var onuda yarın ilk idrarla deneyeceğim ondan sonra bakıcam oda pozitif olursa kan vericem
MAHPARE senatss yaptım 2 defa ama çıkmadı yarın sabah kan vermeye gıdecem:) ama önceden çok kimyasal gebelık gecerdım onun için kendimi çok kaptırmak istemiyorum:)
senatss MAHPARE bende yarın ilk idrarla bi kere daha erken gebelik testi deneyeceğim duruma göre de bakcam
MAHPARE senatss ya bizde hastane randevusü anca 10 gün verıyorlar Sağlıkocağına gıdecem oda sonucu 2 gün sonra veriyor yanı yarın ben kendimde öğrenemicem
senatss eliff__ yarın ilk idrarla erken gebelik testi deneyeceğim inşallah vardırrrr ona göre de eger yine silik görürsem kan vericem🥺🙏
senatss MAHPARE olsun öğrenince haber et yine başkalarının hamile olduğunu öğrenmek mutlu ediyor beni❤️
senatss MAHPARE maalesef bende öyle diyorum ama yine de yapıyorum biraz önce arkadaşım ayptı erken gebelik çok net çıktı o hamile olduğunu öğrendi bende yarın yapıcam inşallah daha net çıkar