17+2 den devam ediyoruz. Ben bazen yatarken bir tarafta böyle sertlik hissediyorum sanırım bebek o tarafta diye yorumladım ahhahah. Hareketlerini henüz hissedemedim o yüzden en ufak bir sancıda korkuyorum. Dün doktora gittik doktorumuz çok hareketli hiç durmuyor dedi. Ölçümleri bile zor yaptık. 4 hafta sonra detaylıya giricem çok heyecanlıyım.