GozdeKB 17+1 haftalığız, doğum 17 Mart gözüküyor, 15 haftalık olmadan hissetmeye başladım. Çok hareketli değil ama hareket ettiği zaman hafif hissediyorum. Kız bebek bekliyoruz. 3. Gebeliğim pazartesi perinotolojide randevum var. İnşallah sağlıkla kucağınıza alırız.