yamacinannesi Aysel4497 promalt aldım iki tane koydum çantama canım. Yarın yazamasam da sonraki günlerde ayrıntılı dopum hikayesi atıcam inşallah🙏🏻
Ezgisu yamacinannesi nescafenin sert kahvelerinden içmen gerek şekersiz . Çok işe yarar emin ol . Ama inşallah baş agrın olmaz 😞
Btlbet yamacinannesi canımm 38+5 benimde Çarşamba sabahı 8.30 gel dediii.cok panigimmm.bende su 2 gündür mide yanması oldu sende de var mı
yamacinannesi Btlbet mideye baskı yapıyor iyice büyüdüğü için diyolar ama ben rahat geçirdim çok şükür. İlk aylarda ne bi kusmam oldu ne bi aşermem ne mide yanmam🙏🏻
Btlbet yamacinannesi yok canım çok şükür mide bulantım benimde hiç olmadı diyebilirim.ortalarda bi ara mide yanması oldu bide siz şu 2 gün
Btlbet Btlbet sancın falan var mı canım.bende ne sancı ne su gelmesi falan oldu.doktor bakalım alıcakkk
Handebl yamacinannesi Doğum hikayeni sabırsızlıkla bekliyorum bende spinal olcam çok merak ediyorum Allah yardımcın olsun agrısız sızısız bol sütlü keyifli doğumun olsun inşallah 🤲🏻🙂
Zeynep_baby yamacinannesi Allah sağlıcakla kolay bir şekilde bebeğine kavuşmayı nasip etsin canım Allah kolaylık versin hayırlısıyla ikinizde kurtulun sağlıkla 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Darısı bizim başımıza inş 🙏🏻