Btlbet Btlbet sancın falan var mı canım.bende ne sancı ne su gelmesi falan oldu.doktor bakalım alıcakkk
yamacinannesi Btlbet yok canım ya nst de hep 0 -5 arası çıkıyor şaka gibi😂 su filan da gelmedi. Benek aşağı inmedi zaten yukarda duruyor. Başı büyük olduğu be kanaldan çıkması zor olacağı için sezeryana karar verdi doktorum
Btlbet yamacinannesi anladım canım benimkiiini kafası artık asagı kadar gelmişsin.sezeryanı ben istedim korktuğumuz içinnn
yamacinannesi Btlbet ben normal istiyodum ama böyle nasipmiş olsun😊 öyle yada böyle sağlıkla doğsunlar da