sadece1selda @Ftmnur11 beni beta değerim yükselmiyor aksine yerinde sayıyor doktorum gelişmeyen gebelik dedi
Ftmnur11 sadece1selda benimde öyleydi.kese çok büyümüştü bebek gelişmemiş buyumemisti .geç döllenme olabilirmi dedim geç dollenme olsa kese ile bebek uyumlu olurdu dedi.kesen aşırı büyük bebek yok denecek kadar gelişmemiş dedi.bircok doktora gittim ama güzel bı haber alamayıp kürtaj oldum.zaten kanamam da vardı .kısmet degilmis demekki
Arslndln Çok geçmiş olsun, bebeğin kalbi atmadığı için bende olmuştum. Kürtaj sonrası adet sancısı bi tık üstü ilk 3 gün ağrım olmuştu sonra geçti kanama bir kaç gün sürüyor stres yapmayın korkacak bir şey yok.
Neagulili Kızlar ben 9 haftalik hamileydim boş keseymiş bugün gördüm keseyi bebek yok kürtaj yapılacak İstanbuldayım doktorum devlete yönlendirdi
Neagulili Neagulili acile gittim oncelik büyük haftalı gebelikler diyorlar polikinlikten randevu aldım yarına devlet hastanesinde aynı gün randevu veriliyor mu bilginiz varmi
sadece1selda @Neagulili benim bulunduğum şehirde devlete randevu almak cok zor acil de de kanaman falan olmayınca çok umursamıyorlar maalesef
Neagulili sadece1selda neredesiniz evet acilde muayene olamadım bi türlü kanama yoksa bekleyin alacağız dediler 3 saat beklettiler en son eve geri geldim polikinlige randevu aldım
sadece1selda @Neagulili ben Mardindeyim bende geçen gittiim çok ağrım sancım var lekelenmem oldu dedim de baktılar sonrasında tabi kanamam olmadığı için ne ultrasona girdim ne bişey kan tahlili baktılar başka bişey yapmadılar
Neagulili sadece1selda anladım devletin eline düşsen vay haline yarın sabah gideceğim doktora oyüzden
Ghilal Geçmiş olsun öncelikle 🌸 Bir şeyi merak ettim yazılanları okudum da herkes anestezi ile olmuş kürtaj bende aralıkta boş gebelikten oldum fakat bana asla anestezi ile yapamayacaklarını söylediler bende öylece yaptıramadım günlerce bekledim korkudan. Bu bahsettiğim şehir hastanesi. Daha sonra eşim üniversite hastanesine gidip sordu onlarda anestezi ile yapamayacaklarını söylediler ancak bir hafta sonra eğer beklerseniz saat vs veremeyiz dediler boşluk olursa yaparız dediler. Öyle de oldu tam 24 saat boyunca hastane de aç susuz anestezi ile kürtaj olabildim. Bir tek bana mı denk geldi anlamadım herkes anestezi ile oluyor anladığım kadarıyla
1hamle Canım korkma Allah sabır versin öncelikle , girmeden dil altı ve özel bölgeden bir hap gibi bir şey veriyorlar sonra alıyorlar çıkınca kendine gelince biraz ağrın oluyor 2 güne toparlarsın inşallah
Sinem0135 sadece1selda korkacağım hiç bir şey yok canım 2 defa oldum . Sadece ayıldıkyan sonra hafif bir regl sancısı gibi ağrın oluyor . Ağrı kesici yapıyorlar zaten . Hastane den çıktıktan sonra aslında herşey normal sadece anestezi etkisi beni mayıştırdı . Ertesi gün hayatıma kaldığım yerden devam ettim . Öyle yoğun bir kanama da yaşamadım
sadece1selda @Ghilal çok teşekkür ediyorum size de çok geçmiş olsun.💝🙏🏻 Ben özel de olacağım devlette bu işlemi anestezisiz yaptıklarını bende duymuştum ama neden anestezi ile yapmıyorlar bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ghilal sadece1selda Bana yeterli ekipman yok denmişti anestezi ile yapabilmemiz için ama bilemiyorum tabi. İyi ki anestezi ile oluyorsunuz hiç korkacak bir şey yok göz kapayıp açmış gibi olacaksınız çok çabukta toparlıyorsunuz zaten bir süre az az kanama oluyor sadece rahat olun 🌸
Mervemreeee Ben de 2 kez kürtaj oldum özel bir hastanede anestezi ile oldum hicbisey hissetmedim korkmayın ilkinde bende çok korkuyordum ama hiç ağrım bile olmadı sonrasında çoksükur