sadece1selda Bana yeterli ekipman yok denmişti anestezi ile yapabilmemiz için ama bilemiyorum tabi. İyi ki anestezi ile oluyorsunuz hiç korkacak bir şey yok göz kapayıp açmış gibi olacaksınız çok çabukta toparlıyorsunuz zaten bir süre az az kanama oluyor sadece rahat olun 🌸