Ben olmuştum. Aşırı kanamam vardı kese bozulmuştu. Zaten sizi uyutuyorlar bir şey hissetmiyorsunuz. Bir süre kanama oluyor adet kanaması gibi ped kullaniyorsunuz. Doktor ilaç veriyor enfeksiyondan korunmanz için. Duygusal açıdan zor bir durum onun dışında toparlanma süreci çabuk oluyor. Sonrasında bir süre dinlenin bir kaç gün hemen ağır işler yapmayn