1Ali yaaaa bende çok kötü hastayım ve 3 yaş bebemle beraberim onun için ayakta kalmaya çabalıyorum hava makinesi ıhlamur nane limonlar bunca şeyin arasına hastalık ve tedavi ekledim ah bu analık bide hemşire olduğum için her gün 1 serum takıyorum kendime 😅 ayakta başka türlü bende kalamam valla hergğn de olmaz ama işte napalım