39+4 olduk ne gelen var ne giden, yarın kontrolüm var bakalım ne diyecek doktor. Hiç ümidim kalmadı sancımın başlayacağını düşünmüyorum 🥲 ağrılarım, kasılmalarım oluyor, akıntım son 1 haftadır arttı, senelerdir kabızlıkla uğraşan biri olarak 2gündür aşırı sık tuvalete çıkıyorum ve gaz problemi yaşıyorum. Bu saydıklarım doğumun başlamasına işaretmidir bilmiyorum ama doğuramıycam ben sanırım😂